Objednávka č. O200506

Obstarávateľ
  • Názov: Poliklinika Karlova Ves
  • IČO: 17336236
Dodávateľ
Zodpovedná osoba
  • Podpísal: Ing. Silvia Némethová
  • Funkcia: Riaditeľ
Informácie o objednávke
  • Číslo objednávky: O200506
  • Popis objednaného plnenia: výkon činnosti technického dozoru investora
  • Dátum vyhotovenia: 07.05.2020
  • Celková hodnota: 4 000,00 € (s DPH)
  • Dátum zverejnenia: 18.05.2020
  • Poznámka:
Súvisiace dokumenty
Číslo Názov Obstarávateľ IČO Obs. Dodávateľ IČO Dod. Kategória Suma Dátum Dátum účinnosti Dátum platnosti Dátum zverejnenia Dokument podpísal Funkca Typ
F200534 Výkon činnosti technického dozoru investora za 5/2020 Poliklinika Karlova Ves 17336236 PALLAS-ing. spol. s r.o. 48249491 325,00 € 04.06.2020 08.07.2020 Faktúra
F200632 Výkon činnosti technického dozoru investora za 6/2020 Poliklinika Karlova Ves 17336236 PALLAS-ing. spol. s r.o. 48249491 500,00 € 09.07.2020 12.08.2020 Faktúra
F200738 Výkon činnosti technického dozoru investora za 7/2020 Poliklinika Karlova Ves 17336236 PALLAS-ing. spol. s r.o. 48249491 475,00 € 13.08.2020 04.09.2020 Faktúra
F200832 Výkon činnosti technického dozoru investora za 8/2020 Poliklinika Karlova Ves 17336236 PALLAS-ing. spol. s r.o. 48249491 475,00 € 07.09.2020 02.11.2020 Faktúra
F200943 Výkon činnosti technického dozoru investora za 9/2020 Poliklinika Karlova Ves 17336236 PALLAS-ing. spol. s r.o. 48249491 475,00 € 15.10.2020 10.12.2020 Faktúra
F201123 Výkon činnosti technického dozoru investora za 10/2020 Poliklinika Karlova Ves 17336236 PALLAS-ing. spol. s r.o. 48249491 550,00 € 27.11.2020 04.01.2021 Faktúra
F201234 Výkon činnosti technického dozoru investora za 11 a 12/2020 Poliklinika Karlova Ves 17336236 PALLAS-ing. spol. s r.o. 48249491 550,00 € 18.01.2021 09.03.2021 Faktúra
F210723 Výkon činnosti technického dozoru investora za rok 2021 Poliklinika Karlova Ves 17336236 PALLAS-ing. spol. s r.o. 48249491 650,00 € 20.07.2021 03.09.2021 Faktúra
Tlačiť